Konversijas
palielināšana

Mēs izpētīsim Jūsu interneta resursu un piedāvāsim variantus kā palielināt konversiju.

  • E-komercija
  • Maksājumu sistēmu pieslēgšana
  • Piegādes moduļu integrācija interneta veikaliem
  • Datu sinhronizācija
  • Konversijas palielināšana

    Konversija interneta mārketingā ir pirkumu vai pieteikumu skaits attiecībā pret kopējo apmeklētāju skaitu. Konversiju var skaitīt ne tikai pirkumam, bet arī pieteikumiem, reģistrācijām, jaunumu abonēšanai, lejupielādei utt.


    Kā palielināt Jūsu mājas lapas konversiju?

     

    Ja Jums ir izdevies panākt lielu vietnes apmeklētību, tas vēl negarantē panākumus. Ir svarīgi, ko lietotāji dara resursa lapās, vai viņi veic mērķdarbības. Jūs taču piekritīsiet tam, ka nav nekādas jēgas no miljona apmeklētāju, ja neviens neko neiegādāsies Jūsu internetveikalā! Tīmekļa vietnes konversijas paaugstināšana ļaus palielināt to apmeklētāju procentuālo daļu, kuri veiks Jums nepieciešamās mērķdarbības.


    Kas ir nepieciešams labai konversijai?

     

    Veiksmīgu pārdošanu veido dažādi faktori. Ja apmeklētība palielinās, bet pārdošanas līmenis nemainās, ir jāveic pareizs resursa audits. Zemas konversijas iemesli var būt vietnes tehniskie traucējumi, ilgs lapu ielādes laiks, sarežģīta nepieciešamo preču meklēšana, nesaprotama saskarne, pircēju atsauksmju neesamība un daudz kas cits. Prasmīgs speciālists atklās visus trūkumus, kas negatīvi ietekmē apmeklētāja vēlmi iegādāties preci.


    Kā paaugstināt internetveikala konversiju?


    Vairumā gadījumu ir nepieciešams pasākumu komplekss. Svarīga loma ir resursa optimizācijai, pilnīgas informācijas sniegšanai par precēm, kvalitatīviem fotoattēliem, plašām pircēju atsauksmēm, iespējai ātri saņemt speciālista konsultāciju tiešsaistē un daudz kam citam. Plaši tiek izmantoti arī skripti konversijas paaugstināšanai, kas motivē veikt pirkumu tieši šeit un tagad. 

    Ņemiet vērā, ka lielas konkurences apstākļos interneta lietotājiem ir izvēle. Ja Jūsu resurss rada viņiem zināmas neērtības, viņi veiks pirkumu citā vietā. 

    Ja Jums jau ir resurss, taču Jūs neapmierina tā efektivitātes līmenis, pasūtiet tā auditu, saņemiet pilnīgu atskaiti par zemās konversijas iemesliem un pasākumiem, kas ir nepieciešami rādītāja paaugstināšanai. Mēs palīdzēsim paaugstināt vietnes konversiju minimālos termiņos. 

  • Datu importi/eksporti, XML

Konversija interneta mārketingā ir pirkumu vai pieteikumu skaits attiecībā pret kopējo apmeklētāju skaitu. Konversiju var skaitīt ne tikai pirkumam, bet arī pieteikumiem, reģistrācijām, jaunumu abonēšanai, lejupielādei utt.


Kā palielināt Jūsu mājas lapas konversiju?

 

Ja Jums ir izdevies panākt lielu vietnes apmeklētību, tas vēl negarantē panākumus. Ir svarīgi, ko lietotāji dara resursa lapās, vai viņi veic mērķdarbības. Jūs taču piekritīsiet tam, ka nav nekādas jēgas no miljona apmeklētāju, ja neviens neko neiegādāsies Jūsu internetveikalā! Tīmekļa vietnes konversijas paaugstināšana ļaus palielināt to apmeklētāju procentuālo daļu, kuri veiks Jums nepieciešamās mērķdarbības.


Kas ir nepieciešams labai konversijai?

 

Veiksmīgu pārdošanu veido dažādi faktori. Ja apmeklētība palielinās, bet pārdošanas līmenis nemainās, ir jāveic pareizs resursa audits. Zemas konversijas iemesli var būt vietnes tehniskie traucējumi, ilgs lapu ielādes laiks, sarežģīta nepieciešamo preču meklēšana, nesaprotama saskarne, pircēju atsauksmju neesamība un daudz kas cits. Prasmīgs speciālists atklās visus trūkumus, kas negatīvi ietekmē apmeklētāja vēlmi iegādāties preci.


Kā paaugstināt internetveikala konversiju?


Vairumā gadījumu ir nepieciešams pasākumu komplekss. Svarīga loma ir resursa optimizācijai, pilnīgas informācijas sniegšanai par precēm, kvalitatīviem fotoattēliem, plašām pircēju atsauksmēm, iespējai ātri saņemt speciālista konsultāciju tiešsaistē un daudz kam citam. Plaši tiek izmantoti arī skripti konversijas paaugstināšanai, kas motivē veikt pirkumu tieši šeit un tagad. 

Ņemiet vērā, ka lielas konkurences apstākļos interneta lietotājiem ir izvēle. Ja Jūsu resurss rada viņiem zināmas neērtības, viņi veiks pirkumu citā vietā. 

Ja Jums jau ir resurss, taču Jūs neapmierina tā efektivitātes līmenis, pasūtiet tā auditu, saņemiet pilnīgu atskaiti par zemās konversijas iemesliem un pasākumiem, kas ir nepieciešami rādītāja paaugstināšanai. Mēs palīdzēsim paaugstināt vietnes konversiju minimālos termiņos. 

Sporta uztura interneta veikals Opencart platformā

Spilgts un funkcionāls sporta uztura interneta veikals ir izveidots OpenCart platformā. Izmantojot šīs sistēmas standarta moduļus satura pārvaldīšanai, papildus mūsu speciālisti ir uzrakstījuši speciālus moduļus, kas atbilst šī projekta specifikai.

Tādējādi resurss ir kļuvis vēl parocīgāks apmeklētājiem.

Krāsu gamma, kas ietver melnbaltus attēlus un spilgtus elementus oranžā krāsā, asociējas ar aktīvu dzīvesveidu, tiekšanos uz pilnveidošanu. Tieši šādai mērķauditorijai ir paredzēta interneta veikala produkcija. 

Katalogā ir virkne noderīgu filtru, kuri ļauj atrast nepieciešamo preci, izdarot vien pāris klikšķus. Pieejama ērta apmaksas un piegādes sistēma. Iepirkties mūsu izveidotajā interneta veikalā ir ne tikai patīkami, bet arī ērti.

Ja Jums ir nepieciešams mūsdienīgs, daudzfunkcionāls interneta veikals ar prātā paliekošo dizainu, mēs ar vislielāko prieku izveidosim tādu resursu Jūsu uzņēmumam.

 

 

Vairāk         Pasūtīt projektu

Bērnu preču sludinājumu portāla izveide

Mēs izstrādājām tematisku sludinājumu portālu, kura specifika ir bērnu preču pārdošana. Vietnei ir iespēja iesniegt sludinājumus jebkurā kategorijā, apmaksas iespējas, atjaunošanas un administrēšanas funkcijas. Mājaslapas dizains tika izstrādāts modernā stilā, vietne ir lietotājam draudzīga, tajā ir vairāki tūkstoši bērnu izstrādājumu, gan lietotu, gan jaunu. Vietne ir piemērota cilvēkiem, kuri vēlas pārdot bērnu lietas un atbrīvot vietu skapī, un tiem, kuri vēlas atrast bērnam apģērbu vai rotaļlietas lētāk nekā veikalos.

Vairāk         Pasūtīt projektu

velāties
pasūtīt
mūsu pakalpojumus?

Mēs vienmēr esam priecīgi jauniem Klientiem un interesantiem projektiem!