SEO optimizācijas
posmi

Īss mājas lapas SEO optimizācijas darba plāns.

  • SEO optimizācija
  • SEO audits
  • SEO optimizācijas posmi

    SEO optimizācijas posmi

     

    1. Konkurentu analīze, virzīšanas stratēģijas sastādīšana

    Izpētīsim konkurentu mājas lapas un noteiksim viņu veiksmīgas reklāmas metodes. Noformulēsim virzīšanas stratēģiju Jūsu interneta resursam.

    2. Mājas lapas SEO audits un analīze

    SEO eksperti veiks detalizētu vietnes seo-analīzi, atradīs visas vietnes "vājās puses". Mēs sastādīsim tehnisko specifikāciju programmētājam, HTML kodētājiem un, ja nepieciešams, dizainerim.

    Šajā posmā notiek tehnisko problēmu identificēšana: novirzīšanas (redirekti), servera atbildes, kļūdas kodā un citas tehnikas problēmas, kuras var ietekmēt SEO rezultātu. Mēs pārbaudīsim arī meta tagus, iekšējas saites, satura unikalitāti un atslēgvārdu izmantošanu. Tiek pārbaudīti arī ārējie resursi, no kuriem ir saites uz Jūsu resursu.

    3. Lietojamības audits

    Izpētīsim cik ērta lietotājiem ir mājas lapas funkcionalitāte. Novērtēsim mājas lapas struktūru, cik viegli ir veikt pasūtījumu vai/un atrast nepieciešamo informāciju utt.

    4. Semantiskā kodola veidošana

    Mēs sagatavosim atbilstošos atslēgvārdus jeb frāzes, pēc kurām potenciālie klienti var meklēt Jūsu pakalpojumus vai preces meklētājprogrammās. Atkarībā no atlasītajiem atslēgvārdiem tiek atlasītas vietnes lapas optimizācijai un tiek sastādīts satura plāns.

    5. Iekšēja SEO optimizācija

    Iekšēja mājas lapas SEO optimizācija ir svarīga lai Jūsu mājas lapa aizņemtu augšējas pozīcijas meklēšanas rezultātos. Bez atbilstības SEO prasībām Jūsu vietne netiks labi indeksēta un nevarēs aizņemt labās pozīcijas. Šajā posmā notiek mājas lapas tehniskie uzlabojumi, lai tā atbilstu aktuālākajām SEO vadlīnijām.

    6. Ārēja SEO optimizācija

    Šajā posmā ietilpst mājas lapas reģistrācija dažādās katalogos, emuāros, notiek darbs sociālajos tīklos utt. Ārējai SEO optimizācijai ir svarīgā loma, lai ieņemtu augstu vietu meklēšanas rezultātos.

     
     
     
     
     
     
     
  • Cik maksā SEO optimizācija

SEO optimizācijas posmi

 

1. Konkurentu analīze, virzīšanas stratēģijas sastādīšana

Izpētīsim konkurentu mājas lapas un noteiksim viņu veiksmīgas reklāmas metodes. Noformulēsim virzīšanas stratēģiju Jūsu interneta resursam.

2. Mājas lapas SEO audits un analīze

SEO eksperti veiks detalizētu vietnes seo-analīzi, atradīs visas vietnes "vājās puses". Mēs sastādīsim tehnisko specifikāciju programmētājam, HTML kodētājiem un, ja nepieciešams, dizainerim.

Šajā posmā notiek tehnisko problēmu identificēšana: novirzīšanas (redirekti), servera atbildes, kļūdas kodā un citas tehnikas problēmas, kuras var ietekmēt SEO rezultātu. Mēs pārbaudīsim arī meta tagus, iekšējas saites, satura unikalitāti un atslēgvārdu izmantošanu. Tiek pārbaudīti arī ārējie resursi, no kuriem ir saites uz Jūsu resursu.

3. Lietojamības audits

Izpētīsim cik ērta lietotājiem ir mājas lapas funkcionalitāte. Novērtēsim mājas lapas struktūru, cik viegli ir veikt pasūtījumu vai/un atrast nepieciešamo informāciju utt.

4. Semantiskā kodola veidošana

Mēs sagatavosim atbilstošos atslēgvārdus jeb frāzes, pēc kurām potenciālie klienti var meklēt Jūsu pakalpojumus vai preces meklētājprogrammās. Atkarībā no atlasītajiem atslēgvārdiem tiek atlasītas vietnes lapas optimizācijai un tiek sastādīts satura plāns.

5. Iekšēja SEO optimizācija

Iekšēja mājas lapas SEO optimizācija ir svarīga lai Jūsu mājas lapa aizņemtu augšējas pozīcijas meklēšanas rezultātos. Bez atbilstības SEO prasībām Jūsu vietne netiks labi indeksēta un nevarēs aizņemt labās pozīcijas. Šajā posmā notiek mājas lapas tehniskie uzlabojumi, lai tā atbilstu aktuālākajām SEO vadlīnijām.

6. Ārēja SEO optimizācija

Šajā posmā ietilpst mājas lapas reģistrācija dažādās katalogos, emuāros, notiek darbs sociālajos tīklos utt. Ārējai SEO optimizācijai ir svarīgā loma, lai ieņemtu augstu vietu meklēšanas rezultātos.

 
 
 
 
 
 
 

Sporta uztura interneta veikals Opencart platformā

Spilgts un funkcionāls sporta uztura interneta veikals ir izveidots OpenCart platformā. Izmantojot šīs sistēmas standarta moduļus satura pārvaldīšanai, papildus mūsu speciālisti ir uzrakstījuši speciālus moduļus, kas atbilst šī projekta specifikai.

Tādējādi resurss ir kļuvis vēl parocīgāks apmeklētājiem.

Krāsu gamma, kas ietver melnbaltus attēlus un spilgtus elementus oranžā krāsā, asociējas ar aktīvu dzīvesveidu, tiekšanos uz pilnveidošanu. Tieši šādai mērķauditorijai ir paredzēta interneta veikala produkcija. 

Katalogā ir virkne noderīgu filtru, kuri ļauj atrast nepieciešamo preci, izdarot vien pāris klikšķus. Pieejama ērta apmaksas un piegādes sistēma. Iepirkties mūsu izveidotajā interneta veikalā ir ne tikai patīkami, bet arī ērti.

Ja Jums ir nepieciešams mūsdienīgs, daudzfunkcionāls interneta veikals ar prātā paliekošo dizainu, mēs ar vislielāko prieku izveidosim tādu resursu Jūsu uzņēmumam.

 

 

Vairāk         Pasūtīt projektu

Nekustamā īpašuma portāla izveide

Uzņēmums Mercury Group Luxury Estate — līderis elitāra nekustamā īpašuma pārdošanas jomā. Pirms mājaslapas izveides mūsu uzdevums nebija tikai dārga un atmiņā paliekoša mājaslapas dizaina izveide. Bija nepieciešama arī jaudīga funkcionālitāte, kas ļautu lietotājiem un menedžeriem ērti izmantot resursu. 

Mūsu speciālisti lieliski tika galā ar šiem uzdevumiem.

Mājaslapā ir ieviestas automātiskās administrēšanas iespējas, operatīva atgriezeniskā saikne un ērta jaunumu izsūtīšanas sistēma. 

Mājaslapas tumšais fons ar zelta elementiem uzsver objektu ekskluzivitāti, ļaujot lietotājam jau pirmajās lietošanas sekundēs iegremdēties greznības un izsmalcināta stila atmosfērā. 

Ja Jums ir nepieciešama nekustama īpašuma mājaslapa, kas apvieno ērtumu tās lietotājiem, iespaidīgu dizainu un jaudīgu funkcionālu, mēs ar vislielāko prieku izveidosim šādu resursu. 

Mūsu speciālisti priecāsies sadarboties ar Jūsu uzņēmumu.

 

 

Vairāk         Pasūtīt projektu

velāties
pasūtīt
mūsu pakalpojumus?

Mēs vienmēr esam priecīgi jauniem Klientiem un interesantiem projektiem!